first day of my life

ikea

Kategori: livet


jag hinner inte riktigt med bloggen just nu :D det ska packas och planeras och fixas... Diskuteras med mamma och funderas. Kom nyss hem från Ikea, köpt bestick, glas och tallrikar, alltid bra att ha. Mörkblå tallrikar blev det, blir nog fint, vitt är ju lite tråkigt. Fanns inte svarta, tyvärr, det hade jag velat ha annars.
Nu ska jag börja evighetsjobbet med att packa garderoben. Vad ska få följa med och vad ska jag lämna.. hmm.. Det ska bli spännande, hihi. Kanske hittar jag lite saker jag inte använt på ett tag också, kläder har ju en förmåga att kunna gömma sig himla bra.

2 dagar kvar, eller 1 om man inte räknas med idag.. gode tid. jag börjar bli nervös.

nepp, bäst jag sätter igång, ingen rast och ingen ro. Fast det är ju bara roligt ändå =)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: