first day of my life

home sweet home.

Kategori: livet


haha hur mycket har jag sagt att jag vill bort från den här staden ?... ett antal gånger. Och nu sitter jag här i martinas gamla rum, numera datarum och ler fjantligt. Varit i stallet nu och pussat ihjäl min älskling.. gud vad bra det känns att vara hemma för ett par dagar. ikväll ska jag bara prata skit med familjen, ligga i soffan och mysa, och sen läsa lite i min utvecklingspsykologibok, måste hinna plugga lite oxå.
Ska ringa empan med och planera helgen.

Imorgon blir det nog romme och åka skidor med tompa, mli, robban och jossan. ska bli mysigt. bara det inte ska regna, då är det inte så kul. får ringa och kolla med dem.

Neeh nu ska jag bara njuta av att jag är lycklig och hemma hos mamma och martina. Mmmm.
tessa blev jätteglad när hon såg mig oxå, en stor kattpuss på näsan, hihi.

vinkvink och puss på nosen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: