first day of my life

fredag kväll

Kategori: livet


dagen har varit bra. uppe tidigt och hämtade nycklar. hej då till T som åkte till skolan och sen satte jag i Lost och tittade lite, somnade till och vaknade av mobil, steffi och gänget skulle äta thaibuffe. klart jag skulle med, T kom hem från skolan och följde med han oxå.
Gick på stan efter maten, hittade svarta jeans, äntligen, tajta som ett as men de skulle töja sig en halv storlek så det blir nog bra :D. Ett par snygga skor såg jag oxå, men dem köpte jag inte, kanske imorgon.

Gick en timme förrut och nu ska vi iväg och köpa sås till maten och hyra film. slappkväll. imorgon ska det pluggas för T och jag ska ju flytta hela dagen, skönt o. träffa mams o paps.
Hittade lagerhaus här nere oxå, himla rolig affär, dit ska jag gå nästa vecka o shoppa skit :D

tack för kommentarerna, klart att jag klarar mig, eller hur, hihi. Men jag är ju så vek =P hihi.

Bäst vi drar iväg, jag börjar bli lite hungrig.

Puss

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Ha! Du är ju inte vek! Du om någon är inte det! Börjar skolan idag? Lycka till i så fall. Kram

    2007-01-08 | 13:15:10

Kommentera inlägget här: