first day of my life

feeest

Kategori: livet


igår var det födelsedagsfest hos emsan. MKT lyckad, jag hade skoj som tusan, tror alla andra hade det oxå!! en himla massa folk på harrys, och massa gamla vänner :D mysigt och roooligt. Tack för en jätterolig kväll, jag kommer snart hem igen så tar vi favorit i repris =P

jag var precis lagom full och idag mår jag prima. Packat ihop mina saker nu, bara micron som mamma köpt till mig som ska med ner och så tompas tv, sen är vi redo att åka. T får köra så att jag hinner plugga på vägen ner. Dumt att det är sånt dåligt väder, otäckt att åka så långt då, men vi får ta det lugnt, det går nog bra. ingen stress ju.

mamma och jag håller på att laga potatis och purjolökssoppa the old style, soppa är godast om man gör den själv =). Till det blir det macka i ugn, mumma.

nepp, fläta ihop håret och kolla att jag fått med allting ner igen nu.
helgen har varit underbar och nu kan jag åka ner till halmstad lycklig och veta att ingen glömt bort mig här hemma :D

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: