first day of my life

dag 1

Kategori: livet

halmstad dag 1.
kom ner till T vid halv8 tiden igår kväll, ohh så roligt det var att se honom :D
Vi åkte och köpte mat, lax o. klyftpotatis blev det. mums.
sen myste vi bara massa. bra det.
pratade lite om ditten och datt. Jag har lite ångest, lite tvekan.. vet att det är dumt, jag vet ju att jag kommer tycka allt är jätteroligt, men man är ju orolig. tänk om man inte får några vänner.. hmm.
sov som en kratta hela natten sen, måste till apoteket idag, det kliar som fan på kroppen...

upp 08:15, åkte och hämtade nycklarna till lägenheten och kollade lite. betalade första hyran.'
den var ganska fin, ganska liten, men det gör mig inte så mycket.
Det är lite att fixa, mest i "köket", men det blir nog bra. Skönt att mamma o pappa kommer ner imorgon så vi kan pyssla och sådär. Det blir nog jättebra när jag får iordning som jag vill ha det.

nu ska T till skolan och jag ska ta på mig mysbyxor och kolla på LOST season1. Sen kanske jag tar en sväng till stan och kollar rean här i stan. måste köpa svarta jeans. Det får det bli. men först ska jag bara slappa, jag är trött som tusan och på inte så bra humör...

är det röd dag idag förresten?? ngn som vet?.

saknar landola, martina, emsan, katterna.. Mm alla.. min trygghet finns där hemma och nu känner jag mig ensam. Men allt blir bra,.

puss

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Joanna, det där klarar du bra! Det vet jag. Jag tror du kommer trivas jättebra. Tänk vilken befrielse att känna att du klarar det! Om du har vägarna förbi Göteborg, vet du vem du ska ringa ;) Hörs på MSN. Puss och kram, Eve

    2007-01-05 | 10:33:27
  • Mli säger:

    Joi gumman, det kommer bli toppen! Det är ju underbart att flytta lite! Leva livet! Robban o jag funderade på att komma o hälsa på er alla snart! You go girl!! Puss

    2007-01-05 | 11:59:00

Kommentera inlägget här: