first day of my life

cosmokväll

Kategori: livet


haha tompan ligger och läser cosmo, "saker som får honom att avguda dig" :D det kommer bli jobbigt att leva upp till allt det här nu, men jag ska försöka, allt för prinsen, hihi. Fast jag verkar klara av ganska många av testerna, jihoo, jag är en grym flickvän, haha, eller jag försöker iallafall. alla är vi barn i början.

idag hade jag seminarium och det var jätteintressant, jag börjar förstå.. jihoo. nästa fredag ska utkastet till RET-en vara inne så nu är det pluggplugg ;D 3 frågor och  svar på dessa ska skivas. har beställt de två sista böckerna nu, fan 4 böcker bara den här terminen, typ 800:-... inte bra när man lever på existensminimum.

Nu ska vi läsa roliga sexlekar och sen mysa, imorgon är jag ledig och får ligga kvar i sängen när T går till skolan, hohoho.

måste adressändra, men fattar inte hur jag gör riktigt, hmm.. får lösa sig imorgon.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: