first day of my life

blå himmel

Kategori: livet


det är blå himmel ute nu, dumma tvätt.. hade viljat gå ut och ta en lååång promenad. det får bli lite senare när jag är klar med mina roliga? bestyr..
Har börjat gå mycket här nere nu, det är skönt, har ju inget gymkort så det blir ett måste om jag inte vill bli en tjockis, hihi. och det går ju inte.
Det dumma med Halmstad är båsten, det blåser i princip heeeela tiden, och regnar.. inte så roligt allt. fast på sommaren är det ju uppskattat med en sval bris, men nu kan det minsann kvitta. varje gång jag o T ska gå ut o gå börjar det regna o. blåsa vilket leder till att vi sitter ihopkurade inne istället. fatta mig rätt, det är ganska så mysigt det oxå =) hihi.

Nu är mitt oc-avsnitt färdigladdat, ska jag roa mig med ett tag nu innan tvätt 2 är klar.. in i tumlaren och sen ska jag hemåt och städa. ska förbi o köpa dammsugarpåsar först, mitt lilla golv är smutsigt.

Puss

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Ja, det är samma med Göteborg. Det regnar och blåser hela tiden. Förutom idag då, idag är det svinkallt! Burr. Puss och kram Eve

    2007-01-22 | 16:31:10

Kommentera inlägget här: