first day of my life

bakistorsdag.

Kategori: livet

tjooo.

Igår var det fest igen =P. hängde med stefan o patrik och deras vänner och hade skitkul. Precis lagom full, som det ska vara, gick till kåren vid 22 och där var det en jävla massa folk. träffade några nya vänner som jag ska fika med i helgen, det blir bra det. vem säger att man inte kan lära känna folk på fyllan? himla dumt, det klart man gör. bara man kommer ihåg det nästa dag så.

vu gick hem i orkan i mina pumps, jag höll på att blåsa bort samtidigt som jag skulle äta pasta från pastavagnen. mumma. det gick sådär =)

Nu är det iallafall offentligt, kanske inte så bra att bli tillsammans på fyllan, men vad tusan gör det. Det var ett bra "moment". Mmm hihi :D,
jag är kär så det gör ont. ♥
18/1 -07.

han bara sover och sover, jag är rastlös, fast har ont i huvudet så ska nog hoppa tillbaka dit nu, måste bara ringa vårdcentralen först. idag blir det mys o pizza och film. Måste pugga min bok lite ikväll oxå.

Och imorgon ska jag till frisören, jihoo :D fixa mitt rufs.
och sen plugg med gruppen.

PUSS

Kommentarer

  • josie säger:

    oooh på min födelsedag!!!hihiii..den 18e januari är verkligen en stooor dag här på jorden..hihi puss puss

    2007-01-19 | 00:00:39

Kommentera inlägget här: