first day of my life

bakistisdag

Kategori: livet


oj så tidigt jag är uppe. Och då var det ändå fest igår och jag blev kalasfull =) det var jätteroligt och jag fick träffa några av Ts klasskompisar. det känns lite bättre nu och imorgon är det första kåren. Ska hänga med Stefan o Patrik ut, T hade klassfest. Min klass är det bara 15st i eller något, så det är lite svårt att hitta sig någon bra vän sådär men det finns några trevliga tjejer som verkar hyfsade =) aldrig bättre än emsan, det finns det ingen som är såklart!! saknar saknar saknar. Imorgon ska vi har första riktiga föreläsningen, det ska bli spännande. Se om man fattar någonting av allt det här. hihi

i lördags var det oxå fest, vi var på ett studenthem på förfest med en himla massa folk och sen hägrade stan. Ingen så lyckad utgång o jag o T gick hem vid 1. Lika bra det. Dumt att göra av med massa pengar på sprit när det inte är så roligt iallafall. Men man träffar ju alltid lite nytt folk, och det är ju bra.

T ligger och sover så gott. Hans tv har gått sönder så jag får nog krypa ner jämte honom igen när jag är klar här. Sova lite till. En tv är verkligen viktigt. det är ett måste i studentlivet =) hihi. Tur att min funkar.

Vädret i den här himla staden är idiotiskt, det regnar, blåser och är allmänt ruggigt heeeeela tiden. hmm. Många bad hairdays blir det, måste nog köpa mig några mössor hihi. tills vintern kommer =P

Idag ska jag till kåren och registrera mig, 340:- till som bara försvinner. Hoppas pengarna kommer snart. börjar sina i kassan. jag har inte varit så sparsam. köt massa nya kläder o. smycken. men det är ju roligt så det var det värt.

Saknar fortfarande hemma jättemycket, saknar min syster så det sticker i hjärtat, men snart kommer jag hem, nästa helg tror jag, och då får vi kramas massa. Så fyller emsan år oxå. hipphipp hurra. blir det fest och mys =).
Så ska jag ta med landola ut på långtur, det ska bli mysigt. Jag ska krama ihjäl henne tills jag får ont i armarna, så mycket vill jag ha henne nära. Det känns så ensamt och tomt att inte ha djuren runt sig. inte alls kul.

nu är jag frukostrsugen o. han har inte en matbit i hela huset. hmm. Får åka hem till mig där kylskåpet är fullt med massa gott. hihi. jag är duktig jag.

neeh nu ser han oemotståndligt varm o söt ut, jag hoppar dit nu och sussar vidare. frukosten får vänta till senare.
Hoppas ni har det toppen alla, miss it.

kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: