first day of my life

årslista

Kategori: livet

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tror faktiskt inte det, det här året har varit ganska "vanligt". jag slutade bita på naglarna under hela sommaren om det räknas..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jocke och martina..inga nära vänner men ändå..
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Jag har hållt mig i Sverige hela året.. tråkigt men sant.
6. Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007? pengar!!
7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför? 1 juli, första Halmstadroadtripen. 16 augusti, T flyttade. finns många bra (och dåliga) datum iår..
8. Vad var din största framgång i år? jag klarade av komvux och blev behörig och kom in på högskolan.
9. Största misstaget? Som alltid är mitt största misstag att jag tar saker så allvarligt hela tiden. Jag lät inte mig själv bara njuta av stunden som jag kanske velat. Men jag tror på ödet och på att allt händer av en mening, så några stora misstag har jag inte gjort.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?nja, lite förskyld har jag varit några gånger, annars har det varit lugnt. Ex antal blåmärken har jag fått efter galna utekvällar. hihi.
11. Bästa köpet? hmm, har inte köpt ngt speciellt i år..
12. Vad spenderade du mest pengar på? bensin, hihi
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tommie såklart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006? Sister hazel
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket gladare, ett av mina bästa år :D
16. Vad önskar du att du gjort mer? jobbat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? brytt mig om dumma skitsaker.
18. Hur tillbringade du julen? I växjö med kusiner och moster och ja hela släkten. 24st..
19. Blev du kär i år? hihi, jag råkade visst bli det ja :D
20. Hur många one night stands? -no comments-
21. Favoritprogram på TV? ojoj, finns alldeles för många.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag tycker inte om att hata människor, så nej det gör jag inte.
23. Bästa boken du läste i år? pojken som kallades-triologin.
24. Största musikaliska upptäckten? hmm, finns för många, keith urban kanske..
25. Något du önskade dig och fick? hihi, drömprinsen ?.
26. Något du önskade dig men inte fick? man önskar mycket här i världen :D
27. Årets bästa film? Brokeback Mountain kom iår va ? den var bra.. finns hur många som helst..
28. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du? Jag festade med vänner, 21år.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? hihi, nja, kanske..
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006? slapp, med stil, hihi
31. Vad fick dig att må bra? alla vännerna och tiden m T
32. Vilken kändis var du mest sugen på? ohh måste jag välja ?
33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? ingen alls, jag är inte så mycket för sånt där..
34. Vem saknade du? saknade T under hela hösten..
35. De bästa nya människorna du träffade? Hmm, adam, mats, erik, roliga halmstadfolk.. säkert glömt massa oxå
36. En värdefull läxa du lärt dig i år? allt händer av en orsak.

Kommentarer

  • Lisa Hstad säger:

    god fortsättning! och snart är du en halmstabo! gött. =)
    snor din lista! har verkligen letat efter en sån...
    KRAM

    2007-01-01 | 21:57:36
    Bloggadress: http://lisahannaroback.blogspot.com

Kommentera inlägget här: