first day of my life

why?

Kategori: livet


varför fortsätter ni skriva massa elaka kommentarer i min blogg?...
min blogg är väl min, stör det er vad jag skriver så behöver ni ju inte läsa.
använder den mest för skoj, och tar inte så allvarligt på detta, men roar det er att skriva dumma meddelanden så fortsätt, jag lär fortsätta radera dem oxå, för i min blogg hör de inte hemma..

varken adnan, tore, carrie, eller liknande, vem tusan ni nu är... bättre saker har ni väl för er än att kritisera ?...

suck..

Hemma nu iallafall och det är skönt som tusan. varit i stallet och nu legat framför soffan med martina och mamma :D mys. imorgon är det en emmydag och så ska jag rida långsväng, om jag inte hinner frysa ihjäl innan dess, -10 grader ute.. brr.

Puss

Kommentarer

  • Mli säger:

    skit i såna där puckon. de finns överallt och ger sig på även de bästa. hm lät typ som några bakterier. men det är ju faktiskt vad de är. du är härlig stumpan.

    2007-02-22 | 14:56:21

Kommentera inlägget här: