first day of my life

skolbibliotek

Kategori: livet


Nu har jag suttit och pluggat ett par timmar här på skolbibblan. jättemysigt, och har nu fixat en fråga iallafall, ett litet steg på vägen, alltid något. Ska ta mig ut på en promenad strax när jag kommit hem. är lite rastlös, och lite bakis, hihi :D det är ju så... i helgen ska jag ta det lugnt iallafall och bara plugga och slappa, det ska bli skönt, man är inte van vid allt detta festande, inte alls bra för kropp och själ. och för skolarbetena =P.

hade tydligen fyllebloggat inatt, haha.. alltid roligt... så konstig jag är. men om jag var full så var tompa och patrik miljoner gånger värre, många minnesluckor där minsann, illailla.

annars då ? nja jag är hungrig och ska åka hem och äta lite couscous och tonfisk. det är jag värd efter min pluggdag, hihi. om nu 3 timmar kan räknas som pluggdag, menmen. ska fortsätta när jag kommer hem oxå, men det går inte att läsa massa på tom mage, inte för mig iallafall.

ikväll blir det nog tydligen film m grabbarna.. om jag orkar. isåfall ska jag ha godis och filt så jag kan mysa ordentligt, hihi. inte haft filmkväll på länge nu ju, dååålig stil.

man börjar undra hur det här ska sluta ?... jag är rädd och glad och förvånad och lycklig på en och samma gång, vet inte vad som händer och sker.. men allt löser sig ju säkert, det hoppas jag iallafall.

Nu ska jag ta min eda och bege mig hemåt till min lilla städskrubb till lägenhet.. hade velat flytta och bo lite större och mysigare.. menmen det är som det är. det är billigt  och det duger sålänge, man kan ju inte få allt ju, tyvärr. tänk om jag bara kunde vinna en lyxvåning som de gör på radio just nu.. man blir ju lite förbannad minsann :D

h e j d å.

carpe diem.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: