first day of my life

semladagen

Kategori: livet

idag är det fettistisdag, semladagen...:D

semla

så jag skulle överraska tompa o köpa två stycken, men dem var slut.. det är ju som de säger, det är tanken som räknas. tur det, hihi. fast jag är himla sugen.. hmm, jobbigt

Mysig dag, jag, T och stefan strosade på stan en sväng, tog en tacobuffe på Åhlens och pratade strunt. Sen hem och läste den dumma artikeln som vi ska jobba med imorgon.. kl 9:00 -gäsp-.
menmen det är ju som det är..

tydligen ska det bli snö-oväder tills imorgon när vi drar kosan hemåt mo-town, men vi tar stefans bil, den är inte lika farlig som eda, och dessutom kan vi lyssna på cd. toppen.
ringde mamma nyss oxå, lurade henne och sa att jag skulle komma hem om 2 veckor, hehe, vad glad hon ska bli imorgon, hon saknade mig :D

nu är det desperate housewifes, sen måste jag nog läsa lite till, pluggplugg.

Puss

Kommentarer

  • lii säger:

    jag vil ocksa ha semla....

    2007-02-21 | 05:14:25

Kommentera inlägget här: