first day of my life

pissskit

Kategori: livet


idag är pissdag... sitter med frågeställningarna... suck.. fast nu har jag skrivit klart 2, one to go. Det är svårt som tusan, men det är ju faktiskt ett utkast som kan ändras helt innan den 16:e då tentan ska vara inne på riktigt,,, det löser sig nog minsann.

Trött i huvud och själ och känner mig bortkommen, idag längtar jag hem igen, en jävla massa. Vill bara ha en kram av mamma och känna Landolas lukt när jag har näsan i hennes hals. Mm.. ingenting är så himla bra just nu och jag känner mig mest ensam och lost, men det är väl kanske så det ska vara antar jag, eller nåt. Blev visst ingen utgång ikväll så det får bli tv-kväll och slappkväll istället då, once again.. börjar bli trött på det nu, vill ha pengar så att jag kan göra någonting.. blää.
men när jag är klar med det här ska jag iallafall hem och packa bikinin i en påse och bege mig till sannarpshallen för att bada en stund.. kanske kan det få mig på lite bättre humör.. jag är tveksam.

det är många frågetecken just nu, och jag är mest snurrig hela tiden, det känns inget bra alls någonstans.
fuck it.

nepp, bäst jag fortsätter, deadline kl.14.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: