first day of my life

ny vecka..

Kategori: livet


suck, ungefär hälften till jönköping igår insåg jag att min väska inte var med. Däri fanns min plånbok, nycklar hem, bilnyckeln, blocket med min uppgift som vi hade tills idag... hmm... ringde panikartat hem, så de skickade ner det direkt med posten.. hoppas det hinner komma tills imorgon, jobbigt med ingen plånbok, fast jag tjänar ju pengar, och mat har jag hemma, så det lider ingen nöd på mig, mest jobbigt att inte ha bilen, det är ju en bit att gå från mig till allt.... -pust-
dessutom är det snöblask så det läcker igenom skorna så jag sitter här med blöta strumpor nu, inte bra alls.

KLANT.

fick gå till skolan imorse, försov mig så det blev raska steg...
evigt gående idag, pust. redan gått 11/2 timme, och så ska jag hem till mig om en stund när tommie kommit tillbaka från stan... ohh jobbigt, jag tycker inte om att gå när jag är tvingad, bara när jag väljer själv.

magen kurrar som fan, idag blir det pastasallad till lunch, mums.

nu ska jag kolla igenom pluggandet inför veckan.

Puss

Kommentarer

  • MLI säger:

    sicken tur gumman :) keep at the good work!

    2007-02-27 | 15:21:21

Kommentera inlägget här: