first day of my life

nattvaken

Kategori: livet


så ligger jag här, trött som tusan men kan ändå inte sova.varit en konstig kväll bara, kanske därför.. prinsen ligger i sängen och sover, tyst som en mus, hihi, saknar nästan hans snarkningar lite, då visste man ju iallafall att man levde =P

suck vad jobbigt det är, ska upp tidigt imorgon och gå på föreläsning, orkar inte med att inte kunna sova, inte idag iallafall.. och på nätterna kommer alla tankar, allt dumt. jag orkar inte med det heller..

Martina skickade en film på landola idag, så då började jag ju förstås gråta.. saknar dem så mycket, hjärtat är liksom inte helt utan dem.. men så är det ju. De finns ju kvar, och martina ska snart komma ner och hälsa på, det ska bli mysigt, ska jag visa henne halmstad vinterstad.. inte mycket att hänga i granen, menmen vad gör det...

Nu ska jag titta på det senaste prison break-avsnittet, hoppas jag kan somna sen.. annars blir det att hitta på något annat..

Puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: