first day of my life

nattbus

Kategori: livet


Tommie o Alis är ute på bestyr, mer kan jag inte säga för tillfället, det handlar om hämnd, haha... ojoj det kommer vara 3 världskriget imorgon har jag en känsla av.. Nu har han varit borta en timme, dags att komma tillbaka snart så att vi kan titta klart på "pursuit o happyness", den är kanondeppig med skitbra, vi hoppas att slutet kommer vara lyckligt. Will Smith spelar huvudrollen och hans riktiga son spelar hans son i filmen oxå, vilket gör det ännu mer trovärdigt. Och jäääklar vilken söt unge. ska leta upp en bild sen så ni får se..
ojoj, jag skulle kunna adoptera bara för att få en sån söt bäbis =) hihi.

blev jättefint hemma, eller så fint som det nu går att få det på 25kvm... =/ det är döööden, jag får klaustrofobi, gaaaah. tjatar på tompa varje dag att vi ska flytta ihop så jag slipper den där tråklägenheten, men han nappar inte.. haha, kan det ha att göra med att vi varit ihop 1månad bara?
man kan ju få vara lite impulsiv ibland oxå, det är ju bara att flytta isär om det inte funkar. no biggie.. menmen, vi får väl se efter sommaren, ska nog kunna få honom på bättre tankar :D hehe. men min charm så.

sommaren ja.. hmm... vad ska jag göra ? tror jag ska vara hemma i motala, hos familjen o landola o emmy o alla vänner. måste bara hitta mig ett jobb, men det ska väl lösa sig, det gör det ju för alla andra så.. bara att börja i tid !!

ohh vad gör dem egentligen, jag är trött och vill sova.. =)

imorgon ska jag göra absolut i n g e n t i n g. och det ska bli sååå skönt.
eller vi ska ha vår alla hjärtans dag imorgon och mysa lite extra. fast det brukar vi ju göra jämt :D

längtar till martina kommer ner nästa vecka!! MMm

Puss o godnatt, nu kom han!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: