first day of my life

mot halmstad..

Kategori: livet


så var det dags att åka mot halmstad snart igen.. delade känslor...jobbigt att åka ifrån alla, landola.. =(
skönt att komma hem till vardagen oxå, plugg och mys och fest. Ska till maxi med mamma nu och köpa lite saker jag behöver, balsam och schampoo och rakblad, sånt är dyrt... :D..

känner mig lite ledsen i kroppen, vill inte säga hej då till landola, det är det värsta av allt.. blää. kommer väl gråta som en gris som vanligt, jag är så blödig. men hon är ju min bäbis, svårt att inte ha henne nära mig varje dag. ibland tror jag att hon tror att jag glömt bort henne... men det har jag inte, tänker på stallet varje dag.. hmm, ja usch..

bäst jag fixar mig nu, martina och jag har haft byterhandel med lite kläder =) hehe... så blir det när man inte kan låna kläder av varandra varje dag.. men hon kommer ju snart ner och hälsar på, får vi byta tillbaka igen!!

hej då motala, ses snart..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: