first day of my life

jobbig natt..

Kategori: livet


så låg vi hemma igår oxå, båda varma, frusna och hostiga.. inte det optimala att ligga och kramas då direkt.. Vi tog var sin liten plats i soffan och höll handen bara, ungefär så mycket kroppskontakt som orkades med, hihi.
Somnade i soffan vid 23:30-tiden ungefär och vaknade faktiskt inte förren vid 4 då huvudet sprängde och ena sekunden frös jag som tusan medan jag svettades ihjäl i andra.. blää, jobbigt som tusan, tror jag åt upp 4 ipren under gryningstimmarna... 

Det hade varit skönt att vara hemma nu när jag mår såhär. Ligga i soffan med en katt på magen och bli uppassad med 10 olika glas med vätska och glass för halsen och massa värmande ord.. menmen, nu är det jag som får ta hand om tompa som mår lite sämre än vad jag gör... jag får ta igen det nästa gång jag blir sjuk.. hohoho, då jävlar ska han få se hur jobbigt det är med gnällandet =P.. Tur jag tycker om honom till miljoner iallafall, det är faktiskt inte alls kul att må så dåligt.. definitivt inte när jag har tentainlämning kl 12 på fredag, tänk om man kunde låta tiden stå stilla några dagar tills man känner sig fräsh och pigg igen.. sånt är livet..

sitter i skolan nu och ska skriva på tentan... man måste ju.. känner mest för att däcka i soffan hemma och bara ligga där tills man blir frisk men det går ju inte tyvärr. Ikväll är det iallafall desperate housewifes, men enligt min bloggvän J så åker Anja samtidigt så det får bli att zappa emellan helt enkelt..

Vi har iallafall bestämt att skjuta upp Alla hjärtans dag tills på fredag eftersom ingen av oss känner oss så sugna på romantik och kyssar och mys just för tillfället.. hihi.. mår jag skapligt imorgon ska jag dessutom till Louise på förfest och sedan till kåren.. men vi får se, just nu känns det avlägset... :D

bäst jag tar tag i min fråga om sociala roller så att jag kan komma hem snart och sova.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: