first day of my life

hunger

Kategori: livet


det är ett mysterium varför man jämt blir så hungrig när man är full... gott, men irriterande...
det är som om man tror att kroppen inte tar till sig det.. jag käkade en pastagrej på vägen hem och det var gott som tusan, nyttigt NEJ men gott JA. det får jag sona för imorgon. då blir det att äta sallad :D eller nåt.. vem orkar tänka på det hela tiden.. inte jag iallafall minsann. man måste ju orka tänka, och för att tänka behöver man maaat.

som ida berzelius alltid sa :
äta bör man, annars dör man..

jajamen så enkelt är det.

nu ska jag snacka på msn en stund och sen invänta min sexiga karl. måste ju trycka på lås uppknappen till ytterporten så det är lika bra att hålla sig vaken.. om jag orkar.. hmm..

puss

Kommentarer

  • Josef säger:

    Ja, så är det... för mig med!
    I alla fall ibland, och då hade en pasta varit i hälsodiet i jämförelse med vad jag lätt, LÄTT, kan trycka i mig i samband med hemgång och i kombination med berusning...

    2007-02-01 | 02:22:16
    Bloggadress: http://viljan.com
  • Lisa säger:

    ...äta gör man ändå dör man =)

    2007-02-01 | 16:02:39
    Bloggadress: http://lisahannaroback.blogspot.com

Kommentera inlägget här: