first day of my life

färdig??

Kategori: livet


jag känner mig ganska så färdig... ska hoppa iväg till bibblan och skriva ut det nu så att jag kan läsa igenom det hemma och ändra lite. det känns bra minsann..

nu ska jag hem och lägga mig och sova en stund så att jag orkar med kvällen sen :D det ska bli roligt att träffa lite folk, men någon utgång blir det inte, ska ju faktiskt orka med att plugga även imorgon och göra kopletteringar och sådär... och med tanke på att jag mår ganska så skit =P fortfarande så är det nog ingen bra ide.

jag tappade bort mitt körkort i vintras någongång, och har fortfarande inte hittat det.. så nu måste jag söka efter ett nytt, men det kostar pengar, någonting som jag inte har så mycket kvar av, hihi, jag klarar inte riktigt av att hålla mig inom ramen för studentbudjeten.. tur jag har världens bästa mamma och pappa!

adam ringde förrut, så skönt att höra hans röst, måste verkligen bli bättre på att ringa honom, han är så viktig för mig!! Ska ringa runt lite idag och önska glad alla hjärtans dag, men först ska jag nog skutta iväg till stan och köpa tompas present... !

tjoflöjt.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: