first day of my life

dag måndag

Kategori: livet


sitter i skolan, sällan.. Varit på introduktionsseminarium för delkurs 2 nu.. kan nog bli intressant! Men mycket plugg, men det är väl det som är meningen. Har inte fått mina böcker än, så det blir lite svårt att förbereda mig till föreläsningen på onsdag, men det löser sig!!..

ska titta tågbiljetter till göteborg på fredag och från motala på söndag, kanske ska jag följa med hem med stallbussen på fredag efter horsw showen.. är ledig från onsdag till söndag iallafall egentligen, bara läsa lite bok och sådär... Hmm, kanske borde jag åka hem hela veckan... det vore väldigt skönt, nu när jag inte har några pengar direkt heller.

får ringa mamma ikväll och planera det här.. lilla mamsen, bäst i hela världen!!


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: