first day of my life

slap me

Kategori: livet

Haha här sitter jag rufsig och nyvaken. Som den underbara flickvän jag är hoppade jag glad i hågen upp ur sängen för att skjutsa Tompa till jobbet. Jag tror det var en uppskattad gest. Iofs fick vi åka hem till honom oxå eftersom han glömt nycklarna, och sen skulle han cykla så han slapp gå i eftermiddag, men iallafall så skjutsade jag honom =P. Nu är jag tröttpigg, skulle vilja ha en dvd att somna till men orkar inte gå att leta efter någon..

För övrigt pratade han i sömnen inatt, gulligt.

T: Ska vi ta en paus?
J: Va? Vadå för paus?
T: Ja en paus från det.
J: Ehh vad pratar du om?
T: Ja en paus från staketet.
J: Vilket jävla staket?
T: Brages staket förstås.
J: Han har ju inget himla staket..
T: Vi ska ta en paus nu.

Och sen somnade han om =P. Vet inte vad det var för staket, men tydligen var han trött. Fylleyra antagligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: