first day of my life

natt mellan dag 8 & 9

Kategori: livet

image271Varit på nollepub men lusten gick ur mig så jag drog mig hemåt ganska snabbt, lite salongsberusad men inte mycket mera än så. Tompa jobbar på puben så han kommer nog om en timme eller så, längtar!! Det har verkligen varit en prövning att vara ifrån varandra såhär mycket men jag tycker vi har klarat det väldigt bra. Igår kväll hade vi tända ljus, massage, lugn musik och bara njöt av att vara tillsammans, det var helt underbart!

Eftersom vi nollor inte har någon sexualdrift (en regel) så får vi inte pussas, kramas, hålla om varandra osv medan vi är i offentliga mijöer, vilket leder till straff om någon skulle ertappa oss, och fan det är sjukt svårt, både jag och tompa har alltid varit måna om att visa hur mycket vi älskar varandra, vart vi än varit, vilket gör det ännu svårare att hålla sig borta.. man är ju van vi all beröring och kärlek... Men det blir ju desto bättre när vi ses =) men jag längtar till lördag när jag får slänga min nollet-shirt och han drar av sig overallen, ska pussa honom när hela världen ser på!!

Martina har nu åkt till London och jag har en sån fruktansvärd ångest över att mamma är där hemma ensam nu.. bara hon och pappa kvar, och eftersom pappa jobbar så mycket så blir det mycket ensamhet för mamsi... Vill bara vara där, och finnas för henne när hon blir ledsen och känner sig ensam, jag känner mig så hjälplös... Visst är hon stolt över att hon har 3 barn som alla har höga ambitioner i livet, och tar tag i saker och ting, men samtidigt känns det inte värt det om hon ska vara ledsen.... ibland känns det som jag övergivit henne... älskar dig mamma ♥

Kommentarer

  • Mli säger:

    Ville bara säga att jag saknar er så himla mycket!!! Hoppas allt är bra! Ta hand om varandra! Massor pussar

    2007-08-25 | 10:07:06

Kommentera inlägget här: