first day of my life

morgon

Kategori: livet

Redan uppe, helt frivilligt :D. Ioch för sig somnade jag igår medan tompa satt vid datorn och beställde en dator till sig själv, så har fått min sköhetssömn. Vet inte vad som händer idag... Kanske ska vi åka upp till galgberget och gå? ta med oss en liten picknick?.. Jag ska till bibblan också en sväng och läsa den bok som vi ska ha tills på måndag... Får bli lite senare ikväll, nu är det säkert någon annan som tagit beslag på den.

Vi lagade (köpte färdig på tetrapack) soppa igår, skaldjur och fisksoppa, och så lade vi i broccoli och räkor, det blev hur gott som helst, behövdes lite lätt mat, var så jäkla bakis hela dagen.. uschusch..

Nu ska jag slappa framför en film tills tompa vaknar, då blir det havregrynsgröt och stekta ägg.. Ordentlig frukost så man står sig =P!

Känner mig fortfarande lite down... men alllt kommer lösa sig så småningom, behöver nog bara åka hem ett tag, träffa mamma o pappa och bara känna att allt står rätt till...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: