first day of my life

modeskit.

Kategori: livet

Fasen vad det finns modebloggar, överallt... Jovisst de är roande, men alla är ju desamma ungefär.. Bär det här hit och dit, dagens outfits och "dagens drömoutfit".. Fasen, jag fattar inte hur de har råd att glo runt sådär mycket och hitta massa fina kläder, jag håller mig borta från webshoppar, det är ju sååå enkelt att beställa hem =P... Livsfarligt rent ut sagt... Definitivt nu när det varit rea!...

Det jag vill komma fram till är att alla modebloggar får mitt shoppingsug ÄNNU värre.

Köpte för övrigt en såndär slapp lång kofta från gina tricot som har armar och sen är den som en filt, helt underbart skön, brun fick det bli. Ska nog köpa en svart eller vit oxå... Köpte en rosa tröja oxå, samma tyg som deras "vanliga" koftor men som överdragströja istället. Mjuk och skön!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: