first day of my life

matbehovet

Kategori: livet

Fan, så fort som man kommer ner hit så är det som om magen blir helt tom och man är hungrig konstant hela tiden. Fortsätter detta så kommer jag vara tjockis framåt jul... Men jag tror nog att det ska gå bra =P, vi är duktiga på att ta promenader, och dessutom laga rätt så nyttig och god mat. Idag t.ex lagades det mackaroner med kokade grönsaker och fiskpinnar.. Hade iofs chilisås på, men ändå =)!!  Hade massa saker i frysen, tack och lov. Vi har bara köpt det allra viktigaste eftersom vi ska ha nollning nu 10dagar, innan pengarna kommer, så det lär nog gå åt iallafall, det gäller att vara en spara =).

Imorgon ska jag sova ut, för sista gången på ca 2 veckor då, jag ser fram emot torsdag nu. Måste få tag i Josefin och Victoria oxå om de ska vara med på nollningen de oxå!

Saknar er där hemma, tänker på er♥!

Kommentarer

  • martina säger:

    Saknar dig med..
    Kommer skriva i min blogg nu under London, hoppas jag.
    Puss!

    2007-08-15 | 10:38:27
    Bloggadress: http://martinagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: