first day of my life

Lista från Lii

Kategori: livet

Jag tog den här från Lii, tidsfördriv!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Har inte tittat mig själv i spegeln, går på rutin.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
20 kronor i plånboken tror jag, kanske några mynt oxå.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest!

4. Favoritplanet?
Kanske jorden, eftersom vi bor här.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mli.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Release me- låten.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Vit myströja och linne.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nja, det gör folk så bra åt mig ändå.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Inga skor, annars finns det massa olika skor jag har på mig ju.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Hmm det här är ljust med en altandörr och ett fönster.. Men det finns ju draperi..

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Hängde på Hugos med mina vänner.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"saknar och kommer snart! puss-i-puss"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Ehh kanske sthlm eller götet, 30 mil ungefär då.

14. Vilket uttryck använder du mest?
Vet inte, bestäm du =P

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Tompa inatt.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Disa som ligger på sängen och sover.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Hmm, godis, mat, cola light och sömn.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen, jag har ingen kamera.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Det måste nog vara 18 och framåt.. Har haft det riktigt roligt från gymnasiet tills nu..

20. Din värsta fiende?
Har inga fiender, vad jag vet om iallafall.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på Landola och Martina när dem hoppar.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Kunde du somna om när Tompa väckt dig inatt eller??

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Ohh pengarpengarpengar, det finns ju privatjet.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Såklart!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Mika-Lollipop när det ringde i mobilen förrut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: