first day of my life

inte så bra!

Kategori: livet

Gårkvällen var riktigt mysig till en början, men slutade himla dumt. Vi hängde på Mlis fotbollsplan men massa filtar och mys, men drog oss inåt när musiken började saknas. Sen satt vi inne hos henne några timmar innan det var dags att glida mot Harrys. Jättemycket kö men det var bara trevligt, hinner man stå och snacka och ta det lugnt en sväng. Väl därinne tog det ungefär en halvtimme innan min mage började strejka. Inte för jag var full, utan för jag glömt äta som vanligt, och sen bara tryckt in min en massa cider.. Absolut inte bra för magen!. Så jag försvann en stund med mitt illamående och hämtade sen Tompa som fick trösta mig. Vi gick till Drottning Kebab för att utfodra mig så vi köpte med oss mat och satte oss på en trappa, det var mys :D. Väntade tills två, ringde mamma, letade upp martina och så åkte vi hemåt.

Har massa fina bilder från igår, ska ta mig ork att lägga upp dem sen. Men nu ska jag äta frukost, dricka massa vatten, och ta det lugnt. Verkar inte som om solen kommer fram idag, så det blir film och mys framför tvn, tompa jobbar, förstår inte hur han orkar -gäsp-.

Förlåt söta syster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: