first day of my life

hamnen

Kategori: livet

image235Vi drog till hamnen vid 9 igår för att dricka lite öl och cider och vara sociala. Dum som jag är glömde jag påminna alla om att jag inte ville köra, så, sagt och gjort, det blev te för min del, igen.. Tråkigt som fan, nästa gång ska jag cykla in till stan för att slippa se på när alla blir fulla och glada. Jaja, vi kom ganska fort på att det var onödigt att sitta där och betala helpris när Hugos hade halva priset på allt. Sagt och gjort kutade vi uppåt torget och Hugos och där började supandet, corona och aqua tini flödade som vatten och snart var alla mina små vänner runda om fötterna. Hihi, bara jag och Ankan som höll oss stabila. Simon var mest högljudd för kvällen och Brage får stå för raggandet =P. Det var som vanligt en himla massa folk men eftersom vi kom ganska sent fick vi nöja oss med ett bord i hörnet. Men det gick ju bra det också. Vi har roligt vårt lilla gäng. Sjukt var länge vi känt varandra. Robban, jag och Patrik sen vi var 7 år, Ankan och Mli sen gymnasiet.. Brage och Tompa är iofs bara årsgamla vänner/pojkvän men känns som tusen år längre.

Nu börjar jag yra, dags att hoppa i sängen, som inte längre är varm och skön, brr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: