first day of my life

en vanlig nolla

Kategori: livet

image270så var man nolla. En vanlig enkel, obetydlig nolla :D. Varit riktigt skoj idag, började kl.9 då himlen samtidigt bestämde sig att öppna sig och släppa mer en årsranson med vatten. Sen har allt gått riktigt fort, mycket nya intryck och människor att försöka hålla koll på!.. Det kommer bli skitbra det här tror jag, bara man vänjer sig vid stabiskan, alla sånger som går repeat i våra munnar och att gå runt i en vit t-shirt som betyder att man är en av lärarna. Har regnat hur mycket som helst idag, men det gör inte så mycket, håller tummarna för att de resterande 9 dagarna får lite sol och värme. På lördag är det beachdag med alla program på hela skolan så då vore det ju passande. Imorgon är det invigning på amfi kl.10, och sen vet jag inte vad som händer. Lekar och annat skoj antar jag.

Jag uppdaterar er, nu ska jag krypa ner i sängen och invänta tompa♥.

totalt död i huvudet, tar på krafterna ordentligt det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: