first day of my life

1,2,3

Kategori: livet

image262Vaknade av avdomnade händer i morse, hur obehagligt som helst. Nu börjar de vakna iallafall.. Händer inte så mycket kul, det regnar ju.. Ska slappa, vara hemma och titta på film ikväll, bara ta det lugnt. Måste passa på att njuta av mammas mat och tjat ett par dagar till =P.

Vet ni hur man gör, jag har en massa bilder här som jag vill ha över på min egna dator, hur gör jag då?.. hmm.. Bäst med cd-skiva va?.. jag och teknik är inte den bästa sammansättningen.

Får väl slå mig ner i soffan med min bok nu då, kanske ska ta en promenad först för att vakna till liv lite.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Heej :) Har du ingen mp3 spelare du kan föra över dom på och sen in i andra datorn? :P Ett tips bara!

    2007-08-10 | 14:59:08
  • tompa säger:

    love u! <3

    2007-08-10 | 19:38:22
    Bloggadress: http://holmertz.blogg.se

Kommentera inlägget här: