first day of my life

vill hem nu..

Kategori: livet


sitter och gråter... usch...

Martina ramlade av på hoppträningen idag och har kanske brytit armen.. Nu kan hon inte ta hand om Landola och det gör mig ledsen. vet att emsan tar hand om henne jättebra, men jag hade velat vara där nu, det får mig att sakna min fyrbenta vän ännu mera.!
Vi får vänta en vecka nu innan de kan se om det är brutet, är det så tänker jag ta med henne ner hit i 6 veckor eller vad det tar för benet att läka, vill verkligen kunna ta hand om min egen häst, jag känner mig helt hjälplös.. Vet att jag låter fjantig, men det är en jobbig känsla, svårt att förklara.. jag ville inte lämna henne från första början, och nu kan jag inte ens ta hand om henne när hon behöver mig. min älskade bäbis.. =( blä helt sorgsen blev jag nu av någon konstig anledning.. det kommer säkert lösa sig, men just nu vill jag bara ta bilen hem... hoppas det går över till imorgon.!

usch nu ska jag krypa upp i tompas knä och gråta som tusan, kanske känns det bättre sen, tror inte det..

image84j

Kommentarer


Kommentera inlägget här: