first day of my life

valborgsgrill

Kategori: livet

image123
ikväll blir det grillning med lite folk.. kanske några glas vin och en massa tjatter :D det ska bli skoooj. Vet inte riktigt vilka själar det blir än, men det blir nog bra ändå, Tompa & jag, och Mli& Robban iallafall, jossan kanske, swärm kanske, vet inte...
Vi får se om vi går och ser ngn brasa oxå och fyrverkerier, det vore roligt!!


Varit på stan och köpt vin till mamma, en ansiktskräm till mig, jävlar vad dyr den var, 500:- för en liten flaska, tack mamma mu :D. Nu slipper jag mitt torra ansikte iallafall, och det är det verkligen värt.. dumt att ha så konstig hy, jättetorr men kan ändå inte ha ngn fet kräm för då får jag miljoner finnar, skumt, huden får ju bestämma sig, antingen eller ju...

Mina vänner nere i Halmstad har introduktion på vår sista delkurs idag,men jag skippade den, ville vara hemma och rida och umgås lite :D. nu blir det halmstad ända tills 18 maj, då ska martina gå balen och sen är det bara typ 1½ vecka kvar sen blir det att dra hem alla kläder igen och bli motalabo för 3 månader, ska bli skönt!

nu ska jag äta lunch, titta klart på filmen och sen åka iväg till stallet♥ för en lååångdag.

Marie Antoinette var förövrigt riktigt bra!! se den!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: