first day of my life

tentaperiod.

Kategori: livet


så började tentaperioden. Suttit i 4 timmar idag och lyssnat på allas redovisningar av våra fördjupningar, piss så tråkigt. Och solen bara sken utanför... men kom iväg skapligt och nu har jag bara njutit hela dagen lång av solen!
imorgon startar pluggandet på riktigt och nästa onsdag är det salstenta, blää. ångesten ligger över mig...

himla trött i huvudet, ska gå iväg och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår "djävulen bär prada", såg den i julas men hade glömt nästan allt, den var riktigt bra :D Tänk när man har en pojkvän som gillar tjejfilmer oxå, den optimala partnern =P

för övrigt hatar jag sommarskor, morr, skavsår på båda fötterna.. snart har jag använt upp alla plåster oxå, vet inte riktigt hur jag ska göra då, gå barfota kanske :D!


puss

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Halloj. Nu har jag läst din blogg så länge så jag tänkte bara ge mitt avtryck =) Lycka till med pluggandet!

    2007-04-16 | 21:06:10
    Bloggadress: http://similou.webbogg.se

Kommentera inlägget här: