first day of my life

städmani

Kategori: livet


kom hem vid halv 4, orkade inte mer plugg och fick akut städmani. hela lägenheten var i kaos, så jag kände mig tvingad då inte T orkat och gått iväg och gjort roliga saker. men hey, han är ju inte mer än kille, right ?!..

Nu har jag gjort allt husligt, dammat, skurat och till och med tvättat duschen, vet inte vad som hände, men väl inne på toaletten kände jag en dragningskraft. Så nu kan man duscha utan kalkavlagringar, härligt. Disken är torr och mattorna skakade. Vintergrejer tog jag upp till förrådet. Allt detta gjordes medan min städlista på media player höll igång, underbart.

image102Ikväll är det tvätttid mellan 21-00, toppen, börjar sina i underklädeshögen... (intresseklubben antecknar)

blev hungrig av att vara så pedantisk, så nu måste jag laga mat och därmed stöka ner köket.. hmm tror jag svälter en stund till tills T kommer hem så jag kan få beröm och en klapp på huvudet.. om han ens ser det förstår...


dags för ett gammalt greys anatomyavsnitt på 5:an, sen tillbaka till pluggandet, suck.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: