first day of my life

sömnig

Kategori: livet


nu har jag kommit hem, varit på Hugos en stund och kollat folk.. ungefär lika kul som vanligt , NOT !
empa och jag drog hem, snälla mathilda körde hem oss, tack sötaste du!

nu sitter jag här i väntan på att tomp♥ och syster ska glida in vid 2 snåret, han ville inte följa med mig hem nu, hihi, bra att han har roligt :D ... vågar inte gå ut till friggen själv, jag är mörkrädd, usch och fy.

Laddad inför imorgon, ojojoj vilken fest det kommer bli =) galet värre, precis vad som behövs innan skolan börjar igen!

Lii är hemma igen =) VÄLKOMMEN HEM. hon ligger nog och sover himla gott i sin egna säng nu efter 26 timmars no sleep, stackars.. eller lyckost, man vet ju hur skönt det är att sova i sin egen säng efter många dagar utan, men det är ju många månader utan för henne !!!

nu ska jag lägga mig jämte mamma och titta på "när lammen tystnar", blää så otäckt.

Puss och godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: