first day of my life

sol i sinne, brun inne

Kategori: livet


Precis vaknat, ohh så skönt jag sovit.. Vi ska strax bege oss till systemet, eller jag ska rättare sagt, köpa upp mig på några cider för kvällen, om jag får för mig att festa ändå..

Sen blir det bikini och shorts för att färga huden lite grann med cancerstrålarna. men det är ingenting jag oroar mig för, alla ska ju dö en vacker dag, lika bra att ha roligt under tiden, right ?!... fast jag vill inte dö en, det får gärna vänta några år!


Efter ommöbleringen känns det nästan som att sova på ett hotell av någon konstig anledning. Kanske hade det är göra med att jag bytte lakan igår. Man sover alltid som en gudinna den dagen man bytt allt i sängen, Mm så skönt.


Bäst jag flätar ihop håret nu och drar iväg med Eda, eller kanske ska jag ta mig en promenad ?!.. hmm


Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: