first day of my life

skithungrig

Kategori: livet

image117
Öppnade fönstret och nu luktar det grillat i hela lägenheten, underbart. Jag älskar när solen kommer fram för då åker studenterna iväg och
köper engångsgrillar och sätter sig lite hur som helst och bara hänger.
Mmm, gud vad gott det luktar.
Magen bara skriker efter mat..


Ska snart ta mig en promenad, håller på att ladda ipoden, var ett tag sen
jag använde den nu, ska bli ändring på det. Martina och mamma har visst med börjat gå en massa, bra det, röra lite på mamsen så hon inte blir
en stel gammal tant sen :D hehe.

undrar om männen spelar beachwolleyboll nu på bolmensplan? frågan är om jag ska ta mig ut dit eller om jag ska läsa igenom alla anteckningar en gång till först.. "läxor först, leka sen", som man alltid fick höra när man var liten.. varför ska jag vara så jävla seriös nu för när jag inte varit det innan? men Jo det blir en genomläsning till!

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    Mmmm.. Grillat. Låter inte dumt! Sommar!!

    2007-04-24 | 20:08:07
    Bloggadress: http://xellie.blogg.se

Kommentera inlägget här: