first day of my life

på stan

Kategori: livet


haft skola på morgonen, sen stack jag o. Martina till stan.
jag hittade ett par rosa vans-skor med döskallar på, himla fina och somriga =P



martina hittade en klänning på indiska och jättefin blus på hm !!

Nu tittar vi på american pie 5, naked mile, haha så sjuk... Måste plugga lite och sådär, så slipper man ha massa att göra under helgen, hoppas verkligen jag får mina böcker imorgon, annars blir det lite panik.. men dem kommer nog !

ikväll blir det lax, klyftpotatis, sallad o. sås.. Mumma ! kanske borde vi grilla laxen o äta ute ?!.. kanske :D
tompa är och pluggar nu så vi får beställa det sen.

Puss, i helgen blir det fest i motala :D
fredag med Lii och lördag hos Mli, jihoo.

Kommentarer

  • lii säger:

    nejnej pa lordag ar det fest med mig

    2007-04-03 | 02:35:43

Kommentera inlägget här: