first day of my life

översvämning

Kategori: livet


det finns en slags damm utanför bibblan som jag ser hela tiden (mkt störande objekt), och snart är allt vatten i den borta, det blåser så jävla mycket att allt bara översvämma, vet inte riktigt hur jag ska ta mig till bilen 100m bort sen, det känns som risken är stor för saker i huvudet såsom t.ex.

° tegelpanna
° böcker
° smådjur av olika slag
° flaggstång
° cyklar
° olika former av skräp
° träd

känns som jag borde hålla mig inne, en skadad i fam. Gullberg räcker for now. var sak har sin tid.

Tillbaka till "hur har det postmoderna samhället utvecklats inom jämlikhet t.ex om man utgår ifrån Concoret"?
ni förstår min entusiasm till denna tenta, jag förstår att ni vill ta en del av det oxå. men det blir som för alla andra att ställa sig i kö, en fråga per man.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: