first day of my life

morr

Kategori: livet


min bloggdesign försvann när tompa höll på med sin igår... -morr-
fast nu kan jag ju göra den lite somrig och fin istället, om jag orkar... hade varit bättre om jag haft kvar den som den var bara, men det gick ju inte.

Godmorgon. sitter här och tuggar extra-tuggummi, tittar på "efter tio" och tar det lite lugnt innan det är dags för frukost och sen iväg till bibblan för att plugga, again.

gårdagen var RASTLÖS. men vi roade oss med att åka till maxi en stund och stefan, somnade sen till "The Village", ska nog se om den idag, den verkade bra...

fan seg i huvudet idag, dags att röra på sig kanske.

Puss

Kommentarer

  • Din tompa säger:

    men joanna.. den blev ju hur bra som helst nu.. bättre tycker jag.. trendig och snygg. hoppas du vaknat till nu, du var tråkig och inte alls pussig när jag gick.. =P. ses snart! / pusspuss.

    2007-04-20 | 12:10:00
  • Jörgen säger:

    :-)
    Kikat på min Guide??

    2007-04-20 | 12:25:35
    Bloggadress: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här: