first day of my life

morgonstund. ?!.

Kategori: livet


oups jag råkade visst somna igår och vaknade inte av mobilen så tompa fick gå hem, kall som fan var han när han gled ner jämte mig, brrr..

Gick upp för 10 minuter sen, läänge sen jag gick upp såhär tidigt av mig själv, men nu har jag ju faktiskt sovit en massa timmar... sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och dricker lite te, ska ta tag i packningen strax. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på "cirkus" imorgon på showen, ska man vara finfin eller bara lagom ?. bättre för fin än tvärtom, det får nog bli min brunprickiga klänningen med pumps, om bara vädret är fint.

Håret blev ju rätt bra, har dock inte ngt spray här så det lär väl hänga ut mig, menmen, kan ju vara fin en stund iallafall.

(psst, jag är nyvaken o osminkad)

bäst jag ordnar nu, ska ut en timme sen och sola lite innan jag ska hämta Tompa och Jörgen.

Puss och hjärtligt godmorgon

Kommentarer

  • L säger:

    jag tycker om att bloggen är gul. blir alldeles glad av färgen.. puss :)

    2007-04-28 | 16:50:52
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: