first day of my life

morgonstund, ja ni vet =P

Kategori: livet


Emsan ringde och väckte mig vid 10, jättebra, kom jag upp skapligt tidigt iallafall.
hände massa skoj igår så gör en lista, blir ett så jävla långt inlägg annars.

gårdagen:
¤ vaknade ca 10.20 och tittade på Greys anatomy
¤ satt vid datorn och glodde i ca 2 timmar bara för att slippa plugga
¤ ute på powerwalk och gick förbi katthemmet där jag ska ta hand en katt ifrån när vi flyttar till en ordentlig lägenhet.
¤ blev stannade av "jesu kristi kyrka" som frågade hur stor del gud haft i mitt liv = NOLL..en svag etta kanske eftersom jag är döpt, konfimerad och faktiskt medlem i Svenska kyrkan.. men ändå
¤ åkte till maxi och inhandla väsentligheter.
¤ lagade skagenpanna med torsk och mackaroner, HIMLA GOTT.
¤ duschade och gjorde mig vacker
¤ åkte till Rebecca och drack en cider, stef o. tomp drack typ 3öl, "för att våga skrika på teatern"
¤ gick på teater, "halmstad anno 1506", och den var så jävla bra, massa musik och sång o. dans och varje gång man kunde ändra någonting i scenerna skreks "omstart". helt grym, nästa år ska jag bjuda ner familjen så att de också får se.
¤ drog till "gaston" och satt och pratade ett par timmar om saker mellan himmel o. jord innan Stefan o. Rebecca blev så hungriga att det var dags att dra sig hemåt.
¤ somnade till "Cast Away" som vi nu ska återuppta innan jag ska plugga hela dagen.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: