first day of my life

middag

Kategori: livet


Hade en jättemysig kväll med familjen och Tompa igår. Vi var på "Bella Notte" och åt jättegod mat och pratade om stunt. Mamma fick en guldring och kläder, och kanske hade det blivit en merca Cab till henne idag av pappa som han var och tittade på men den var visst inte fin nog.. Så hon får gott vänta ett litet tag till !! Hihi, hennes största önskan, en cab att glida runt i !

Idag är det långfredag, och än så länge har vi hunnit vakna ute i friggen där vi fick sova för oss själva inatt, första natten utan någon runt oss på typ 1½ vecka :D så det var mysigt ! Sen åkte mams, jag och martina och solade.. hämtade Cissi hos mormor, hon ska vara här en vecka när mormor är utomlands.. ännu en katt, nu är dem 5 igen, hihi. Stack till stallet och tog in min älskling i stormen..

Och nu sitter jag här. Idag ska jag läsa min bok, måste plugga.. Sen ska vi måla ägg om en stund när paps kommit hem från Falun, tävling som alltid vem som målar snyggaste och mest fanasifyllda, kanske kommer det en bild senare :D..
Ikväll hoppas jag på återseende med Lii eftersom hon kommer hem från sin långa resa! kanske blir det hugos en stund oxå, det är ju visst nyöppning för deras övervåning, spännandespännande..!

Imorgon blir det iallafall jättefest hemma hos Mli innan harrys med alla gamla vänner som man kan tänka sig, ska bli roligt roligt, så många man inte träffat på evigheter, en liten reunion :D

bäst jag tar tag i plugget, blääää !

Puss i påsk

image70

Kommentarer


Kommentera inlägget här: