first day of my life

läskigt

Kategori: livet


hihi stefan blev jätteglad när jag, martina, tompa, patrik och david kom dit med en egengjord tårta och glass :D Han och rebecca satt och hade födelsedagsmys men vi störde bara en stund.

Sen skjutsade vi hem datapata och åkte hem till oss för att göra pastasalladen. MKT LYCKAD :D

tittat på "gothika" nu, fy fan vad otäck den är.. har sett den en gång tidigare men mindes inte ngt nästan så hoppade till hela tiden. men det är ju som vanligt, jag sitter ju med händerna för ansiktet 80% av filmen iallafall, så får jag fråga sen vad som hände, hihi :D man måste ju vara på den säkra sidan. annars kan man drömmar mardrömmar sen.

Mamma saknar oss där hemma, det är för tyst säger hon, och dessutom har hon inga kläder och grejor att plocka med eftersom vi inte är hemma och stökar ner.. stackars mamsi =/. ska pussa henne massa när jag kommer hem, saknar henne oxå !

Älskade emsan har tagit hand om landola nästan en hel vecka nu, hon är underbar !!!
läser du det här så TACK, och jag ÄLSKAR DIG !

Nu ska jag tvätta av sminket och sen krypa ner jämte gull och titta på day after tomorrow, sen är det sömn och seminarium kl 9:15.., tur han oxå ska gå upp för att plugga med sin grupp, döden att gå upp ensam. Så får martina ligga kvar och sova gott för sig själv !
sen drar vi hemåt motala :D

image66 snart är det sommar :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: