first day of my life

lååååång dag

Kategori: livet


det har nog varit längsta dagen sen jag flyttade hit.. ojojoj. men nästan bara gjort roliga saker :D bra det.

Klockan ringde 6 första gången, snoozade till 7.57 och sen skuttade jag upp och åt frukost, mkt viktigt på tentadagen. hade dock bara fil och lite willys havreflingor hemma, det fick duga.. till skolan och skrev tenta 9-11.30.. fy fan skrivkramp, ca 14 a4sidor på den tider, jävlar vad ambitiös jag är :D. Hängde i solen med gänget och käkade pastasallad med räkor, mumma!..
Tillbaka till salen och rättade alla frågor, har jag rättat rätt blev det ett VG, men godkänd blev jag iallafall, wohoo, fan vad jag är bra!image118

Hem i några minuter, sa hej till T♥, gick till stan och struttade runt, sen till frisören och slingade utväxten, blev jättebra, ser likadan ut iofs, fast lite blondare bara. Införskaffade mig lite silvershampoo oxå så att jag slipper det gula i håret, tycker inte det är så fint! köpte tofsar och spännen oxå på lindex och en ny foundation och mascara, nödvändigt ont.. svider lite i plånboken att betala för sånt stunt, men det är ju så. längtar till sommaren, så slipper man sminka sig såpass, inte så roligt.

nu kom jag precis hem ifrån Nyhem där vi varit och grillat, jag stefan, rebecca, kaj, dave the cave, anna & per, o kristian... Tompa jobbar på kåren så han fick inte vara med :D!

Top Model nu, sen ska jag duscha.. har inte packat än men det  gör jag imorgon istället, orkar inte nu.. -gäsp-
heldöd i huvudet, kommer somna gott inatt, ska iofs hämta karln vid halv 3, menmen, hinner ju sova lite innan!.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: