first day of my life

kommentartorka

Kategori: livet


hörrni, nu är det nu faktiskt en ganska stor klump nyfikna knuttar som läser min blogg varje dag, vore skoj med ett litet hej eller något annat skoj :D bara för att göra min dag lite bättre!

nu ska jag o min hub kolla Lost, kan dagen sluta bättre ?'

Jag var syndig förrut och sprang iväg till Hemköp för att köpa lite godis -oups-.. Jag som inte ska... yeye, man kan ju inte alltid vara duktig, än så länge kommer jag ju i mina byxor, men det börjar bli trångt, inte alls bra, baksidan av studentlivet, massa godis eftersom det är billigt, och desto mindre mat..
men va fan, äta bör man, det var aldrig någon som preciserade VAD som skulle ner i magen!

Imorgon blir det dessutom After Work på Mårtenssons med massa folk, 20 kr för buffe, hoppas på pasta imorgon, förra gången var det tacos. Det kallar jag valuta för pengarna.

kyss på rumpan,

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja visst är det trist med så få kommentarer! Har också lite ehm problem med att inte äta godis, haha.. det är inte lätt!

    2007-04-12 | 23:24:52
    Bloggadress: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här: