first day of my life

kärleksmums

Kategori: livet


varit en himla bra dag, och nu ligger vi här och njuter av varandra.. tittat på american idol precis, och druckit lite te, tompa har möblerat om idag och nu har vi det jättemysigt. All min mat är nu här, så inofficiellt kan man ju säga att vi kilar stadigt på riktigt nu, nästan sambos :D.. fast på riktigt blir det ju inte förren efter sommaren, först ska vi hem och hänga på maxi, eller T iallafall, jag ska hänga i varamon, jobba lite för pappa och Adam och ha det bra!

imorgon måste jag söka till högskolan till hösten, lärarlinjen nästa, och en antaligen en galen nollning innan skolan tar sin börjar. ojojoj :D
Ska till skolan kl.9.15 och gå på handledningseminarium oxå, antaligen inte så roligt, men sånt är livet.. Monica skulle bjuda på kärleksmums, yummy, den perfeka frukosten minsann, hihi.

kanske skulle sova nu, eller krypa ner i sängen iallafall.

saknar landola, my baby =/

Rickard och sarah skulle hem till Motala på fredag, typiskt att vi åkte om varandra, hade varit roligt att träffa honom, saknar honom en himla massa, jobbigt att känna sig som inte så stor del i hans liv, fast jag vet ju att han älskar mig ändå såklart!..

nostalgisk idag..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: