first day of my life

hektisk helg

Kategori: livet


ohh nu för första gången sen torsdag kan jag sätta mig framför datorn och slappa.. skönt!
har haft en hektisk men otroligt rolig helg med familj, tompa och vänner.

Stockholm var jätteroligt och vi unnade oss att lyxa till vardagen några dagar :D
Bodde på ett hotell mitt på stureplan, åt middag på Riche (anders timell var kändisspan nr1), tittade på "After Dark", och har fortfarande inte fattat att alla tjejer som dansade och sjöng var killar, helkonstigt, men otroligt kul att se. Vi shoppade i NK-huset där vi stötte på kändisspan nr2 Mi Ridell, mycket mer än så blev det inte, avslutade hela trippen med japanmat, jag tror att jag skulle kunna leva på bara sushi om det gick, så jäkla gott, ska försöka lära mig att göra det själv.. Mmmm

Igår var det premiär för uteharrys och vi hängde hos en av robbans kompisar som bor över dressman, mycket lämplig lägenhet eftersom det tog 1 minut att gå till harrys sen, det var ju så jävla kallt så hade nog frusit ihjäl annars... Dansade och minglade och glodde folk, alltid roligt, sen ringde jag mamma så hon fick komma och hämta oss!

idag ska jag slappa,slappa,slappa och rida, titta på ett Greys anatomyavsnitt och somna i soffan =P. imorgon blir det nog lunch med adam, säkert fika med emsan, men något speciellt händer nog inte fast det är valborgsmässoafton, faaaan vad det här året går fort, nu har 5 månader snart gått sen jag började skolan och det känns som igår, lite läskigt, fast skönt för nu längtar jag efter att flytta hem över sommaren och sen ta nya krafter till hösten, då blir man sambo på riktigt, börjar utbilda sig till lärare och antagligen gör en massa annat skoj :D

nepp, nu börjar jag bli hungrig!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: